Klacht of compliment?
Compliment geven
Bent u tevreden over onze dienstverlening? Een mooier compliment kunnen we niet krijgen! Wij horen het graag van u. U kunt uw compliment via onderstaand formulier doorgeven. Wij zorgen ervoor dat het compliment bij de juiste persoon terechtkomt.
Klachten
Het kan voorkomen dat u onverhoopt ontevreden bent over onze dienstverlening. Om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen beschikt Zorgimkerij Ecopoll over een klachtenprocedure. Onder aan deze pagina vind u het document klachtenprocedure, hier kunt u lezen hoe onze klachtenprocedure loopt. Graag willen wij uw klacht opnemen en willen wij u vragen of u het onderstaande formulier wilt invullen en versturen. Binnen 5 werkdagen krijgt u van ons een reactie.
Klachten nemen wij serieus
Als wij een klacht ontvangen, nemen wij deze zeer serieus. Wij halen hieruit belangrijke signalen over ons eigen functioneren. Op basis hiervan trekken wij conclusies en signaleren verbeterpunten. Ons uitgangspunt is om uw klacht op te lossen en om klachten in de toekomst te voorkomen. Dankzij uw klacht kunnen wij onze producten en dienstverlening verbeteren. Wij zien uw klacht dan ook als een gratis advies! De behandeling van klachten wordt opgenomen in het klachtenregister.
Vragen
Heeft u nog vragen, stuur dan een mail naar zorgimkerij@ecopoll.nl